Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни Пружини ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
    А бе ще ги огледам подробно, даже ще ги снимам и ще ги постна, ама си мязат на истински/ориджинали, а и държат колата бая високо ... и твърдичко
    Ето ги и снимките - няма рязане по тях, на задните има червена и жълта точка, а на предните - синя и зелена, квото и да означава това..., ако някой ги разтълкува - тенкс!
    За сравнение съм ги снимал заедно с предeн жълт APEX - видна е разликата им във височина, около 9-10см.
    Attached Files
    Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
    Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

    Comment


    • #77
      Някой да има идея как мога да втвърдя малко окачването без да променям височината,че картера вече веднъж съм го пукал. Мисля си дали не може да се поръча изработката на пружини като стоковите,но по-дебели или поне задните дали могат да се заменят със такива от спорт вагон,моята е 156 седан 2.0ТС
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #78
        Направихме за моята 156 и за фирмената 145 пружини в завода в Крън - близо до Казанлък е - но нещата трябва да се сметнат и преценят доста добре, щото там не можеш да варираш особенно с височината, казваш че искаш едикаква си височина, едисиколко по дебела пружина, и се надяваш нещата да се получат......теоретично съществува вариант ако е по висока пружината да я свият, но това значи че трябва да им се карат пак пружините още веднъж........
        Лично аз на 2.5 като правих "койловър" отпред въпреки че знаех колко е работното положение, колко е разпъната, и колко е като свита пружината, направих може би малко по твърда пружината от колкото трябваше и сега надали ще имам голям "прозорец" за регулация, но все пак ми е достатъчен......
        Идеята ми е че това е рисков вариант........но на теория може да се направи......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #79
          Аз точно за там си мислех,Дидо също ми беше споменал за този завод във с.Крън,едва ли може много да се объркат нещата,ако им изпратя стоковите пружини и им кажа да ми направят една идея по-дебели(по-твърди).
          Добре би било обаче,ако има и други ентусиасти да направим по-голяма поръчка,предполагам,че ще излезе значително по-евтино.
          156 2.0TS 155к.с.+ремап

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
            едва ли може много да се объркат нещата,ако им изпратя стоковите пружини и им кажа да ми направят една идея по-дебели(по-твърди).
            И аз си мислех че няма какво да се обърка, но може, като се ползва по дебела пружина, може да не се прецени добре колко по твърда ще е тя, и колко ще се сплеска тя спрямо другата.......въпреки че имам възможност да регулирам височината на пружината, пак нещата са почти на ръба - възможноста колата да е твърде висока или твърде ниска е много голяма......
            Иначе за това колко пружини ще се поръчват няма значение, там са завод все пак, правят доста големи количества, и надали някой ще направи отстъпка за по малко от 100 - 200 пружини да речем......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #81
              Аз съм с червени марка VOGTLAND
              www.vogtland.com/en/sport_suspension_kits.php

              возят много добре и не са много твърди.Затова пък съм доста надолу от стандартното окачване. Амортисьорите ми са на BOGE ( газови)
              Attached Files
              Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

              Comment


              • #82
                Колеги,кои спортни пружини свалят най-малко,демек колата да стои най-високо спрямо останалите спортни....модел/марка.До колкото разбрах черния Айбах,но има ли и други варианти.Благодаря.
                Това намерих като инфо. http://rudy96.com/index.php?option=c...8%ED%E8+EIBACH
                Last edited by undy; d.m.y г., 11:11.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #83
                  Кажете за зимата как да я вирна малко моята че с 195/65 е като залепена ?!
                  Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                  Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                  Alfa Romeo GT 1.8 TS
                  Yamaha R6

                  Comment


                  • #84
                    Слагаш оригиналните пружини и си готов.
                    2011 Giulietta MA-ex
                    1995 155 1.8 TS 8V
                    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщение
                      Слагаш оригиналните пружини и си готов.

                      Мисията не е толкова сложна, аз съм с нормални пружини, а съм свикнал да се влача по корем
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Притеснява ме че може да трябва и амортес-ри...
                        Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                        Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                        Alfa Romeo GT 1.8 TS
                        Yamaha R6

                        Comment


                        • #87
                          Колеги, ако има някой, който е с червен айбах и стокови амортесьори ако може да каже колко пръста има от гумата до калника или още по-добре да качи снимка.
                          Също така леглото на пружината на задните стокови амортесьри по-ниско ли се пада, отколкото на някой спортен например, защото когато монтирахме пружината на амортесьора и го събрахме пружината се движеше свободно нагоре-надолу... възможно ли е да са омекнали тези пружини или да са "уморени" от експлоатация?

                          Click image for larger version

Name:	20130805_120729[1].jpg
Views:	1
Size:	99.0 Килобайта
ID:	2329129

                          Отпред стана добре със сток амортесьори, но отзад нещо не е ок... давайте акъл...
                          www.t-auto.bg

                          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                          Comment


                          • #88
                            това с червен айбах и фабрични аморт. е такава тъпотия, че повече няма на къде...ще правиш спортно окачване ама ам. ще е обикновен...малко тъпо...мозъка от който взех мойта беше направил така и естествено първата ми работа беше да разкарам тея идиотски пружини...и ми е много чудно на нашите пътища какво си ги врете тея пружини по колите???
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                            Comment


                            • #89
                              Време си ги защото така ни харесва , пък са идиотизмите .... разни хора , разни идеали
                              Аз съм с червен Eibah и съм доволен , само да няма по големи неравности и дупки.... определено се усеща стабилна колата и се чувстваш по уверен .
                              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                                това с червен айбах и фабрични аморт. е такава тъпотия, че повече няма на къде...ще правиш спортно окачване ама ам. ще е обикновен...малко тъпо...мозъка от който взех мойта беше направил така и естествено първата ми работа беше да разкарам тея идиотски пружини...и ми е много чудно на нашите пътища какво си ги врете тея пружини по колите???
                                Не видях съвет как да отстраня проблема... целта е колата да стои по-ниска с изцяло козметична цел и да е една идея по-устойчива в завой. Пък и не всеки има възможност да инвестира в спортни амортесьори.
                                www.t-auto.bg

                                Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                                Comment

                                Working...
                                X